17Μαρ2017 – Οδική ασφάλεια, ανθρώπινος παράγοντας, το κόστος των τροχαίων ατυχημάτων σε ανθρώπινο αλλά και σε οικονομικό επίπεδο

Το τελευταίο μέρος του αφιερώματος του Πρώτου Προγράμματος στην Οδική Ασφάλεια επικεντρώνεται στον ανθρώπινο παράγοντα, στο κόστος της σωματικής αλλά και ψυχικής αποκατάστασης των θυμάτων από τα τροχαία ατυχήματα και στη σημασία της κυκλοφοριακής αγωγής για τα παιδιά. Πόσο εξειδικευμένα είναι τα νοσοκομεία της χώρας μας για την αντιμετώπιση του μεγάλου αριθμού τροχαίων ατυχημάτων και πόσο επαρκούν οι δημόσιες δομές ψυχολογικής υποστήριξης και φυσικής αποκατάστασης; Ποια είναι η προσφορά των ινστιτούτων στον τομέα της οδικής ασφάλειας; Ποιος είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα μεγάλα εθνικά δίκτυα αλλά και τη συντήρηση και τους ελέγχους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;
Στη σημερινή εκπομπή, η Παραολυμπιονίκης ξιφασκίας Κέλλυ Λουφάκη αφηγείται την προσωπική της ιστορία. Μιλούν ακόμα: ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος, Κλινικός Ψυχολόγος Κοινωνιολόγος – Συστημικός Ψυχοθεραπευτής στο νοσοκομείο ΚΑΤ, ο
Νικόλαος Ρούσσος, Ιατρός Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης, διευθυντής ΕΣΥ στο Ασκληπιείο Βούλας και Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Φυσικής Ιατρικής – Αποκαταστάσεως (Ε.Ε.Φ.Ι.Απ.), ο Γιάννης Κυριόπουλος, καθηγητής οικονομικών της υγείας στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας, η πρόεδρος του  Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.