Ακούστε την «Ωδική Βοήθεια» με τον Γιώργο Μαρκάκη (Μεταδόθηκε 11/05/2019)

α) μήπως φτάνει η στιγμή που θα διαβάζουμε το αποτύπωμα της συναυλίας σε barcode και θα αποφασίζουμε αν είναι κάτι για μας ή όχι;
β) σε πολλά είδη μουσικής ο ακροατής πιάνει τον αυτοσχεδιασμό. Τι γίνεται όμως σε αυτό τον κωδικό μουσικής;
γ) η φωνή χρησιμοποείται μόνο σαν προεπεξεργασμένη πηγή και δεν βγαίνει ζωντανά Μηπως μπορεί να έκανε το κονσέρτο από το σπίτι του live και ας πηγαίναμε για τα φώτα ;
δ) θα μπορούσε να έιναι μέρος της συναυλίας μια μικρή κάμερα να παρακολουθούμε και τα δάχτυλα του και όχι μόνο την σκιά;
ε) γιατι κάποιο μελος των kraftwerk σηκώθηκε από την θέση του και βγήκε περίπου στα μισά του κονσέρτου του στην γερμανία λέγοντας ‘άψυχο’ ;
ζ) αν δεν έχεις πάρει κάποιος ψυχοτροπικά φάρμακα πριν απο την συναυλία μήπως μπορεί να ‘τρυγήσουμε’ από τα αίμα του κάποιες τέτοιες φυσικές ουσίες παράγωγα του σωματος μας και ποιές θα είναι αυτές;

Ανήκω σε αυτούς που πήγαν στον R. Sakamoto στο Ηρωδειο και όχι στην Λεωφ Αλεξάνδρας με Bowie. ¨Οταν τον συνάντησα αργότερα στην Κων/νούπολη σε κάποιο φεστιβάλ δεν φάνηκε να συμμερίζεται τα επιχειρήματα μου !!
>είμαι -μαλλον από τους λίγους (;)- που παράτησα τον Tricky πάνω στην σκηνή , πριν καν τα μεσα της συναυλίας του ( ,που ήταν «φωτισμένος» άλλοτε με μια λάμπα που είχαν φέρει από την κρεαταγορά και άλλοτε «λουσμένος» στα σκοτάδια, στη συναυλία του στο Ρόδον… και για αυτό νοιώθω λίγο totalitarian. Αλλά δικαιομένος…

-Μπά ο εγωισμός σου μιλά Πρέπει να επιζήσεις με πραγματικό λυρισμό