10Ιουν2019  «Συναυλίες στο Τρίτο» – Ρεσιτάλ πιάνου του Γιώργου Κωνσταντίνου – Ισοτροπικά Σπαράγματα

14η και τελευταία εκδήλωση του κύκλου «Συναυλίες στο Τρίτο» για την περίοδο 2018-19, στο στούντιο Αντώνης Κοντογεωργίου της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, τη Δευτέρα ώρα 19:00-20:30, με παρουσία κοινού (ελεύθερη είσοδος), σε απευθείας ραδιοφωνική και διαδικτυακή μετάδοση (webradio.ert.gr/trito).
Κρατήσεις θέσεων στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

ΡΕΣΙΤΑΛ ΠΙΑΝΟΥ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΩNΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΙΣΟΤΡΟΠΙΚΑ ΣΠΑΡΑΓΜΑΤΑ

Ο γνωστός και διακεκριμένος πιανίστας Γιώργος Κωνσταντίνου κατασκευάζει κι ερμηνεύει ένα καλειδοσκόπιο από μουσικά σπαράγματα που μιλούν για τους ανθρώπους και τα αστέρια. Μουσικές εξωτικές και οικείες πλέκονται, μεταμορφώνονται κι εξελίσσονται σε μια αναζήτηση της ουσίας του ελάχιστου και του μέγιστου, του απολύτως κοντινού και του απείρως μακρινού.
Ο πυρήνας αυτής της διαρκώς μεταβαλλόμενης μουσικής ύλης είναι η Herma του Ιάννη Ξενάκη, ένα πλέγμα πάνω στο οποίο εξυφαίνονται σπαράγματα από τα Νυχτερινά του Σοπέν αλλά και άλλα μουσικά θραύσματα σαν ουράνια σώματα σε ένα ισοτροπικό σύμπαν.
Τα όρια αυτού του μουσικού σύμπαντος είναι αυτά της ανθρώπινης νοσταλγίας για το άπιαστο και τα αέναο και σκιαγραφούνται από έργα τριών Ελλήνων συνθετών , των Μηνά Μπορμπουδάκη, Δημήτρη Σκύλλα και Ορέστη Παπαιωάνου καθώς και σπαρακτικές και σπαραγματικές μουσικές των Takemitsu, Ligeti και Ades οι οποίες γεννιούνται και χάνονται μέσα στη σιωπή.

ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ:

Μηνάς Μπορμπουδάκης: Modular Loops

TaRaM : Μικρό Ρέκβιεμ γύρω από το » Les yeux clos» του Toru Takemitsu

Δημήτρης Σκύλλας: Μινιατούρες για το Σύμπαν

Ορέστης Παπαϊωάννου: Layers (από το έργο Rythmology )

Thomas Ades: Darkness Visible

Ligeti: (Etude) En Suspense

TaRaM : Ισοτροπικά Σπαράγματα γύρω από τη Herma του Ξενάκη

Παρουσίαση: Μάρκος Μωυσίδης/ Markos Moissidis
Ηχοληψία: Μιχαλης Συγλετος

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ/ Giorgos Konstantinou pianist
Γεννημένος στην Αθήνα το 1978 ο πιανίστας Γιώργος Κωνσταντίνου είναι απόφοιτος της ακαδημίας Liszt Ferenc της Βουδαπέστης όπου μαθήτευσε με καθηγητές, όπως ο Ferenc Rados, ο Andras Kemenes κι ο Csalog Gabor.

Ερμηνεύει και διδάσκει κυρίως τη μουσική των συνθετών του 20ου – 21ου αιώνα , (Κουμεντάκη, Απέργη, Ξενάκη, Ligeti, Kurtag, Feldman κ.α.) και δημιουργεί καλειδοσκοπικά ημι-αυτοσχεδιαστικά προγράμματα με ισχυρές εξωμουσικές αναφορές.

(μεταξύ άλλων τα 5 Stages of Grief: Kurtag Fragments after Kubler-Ross , Via Crucis για πιάνο και πριόνι after Bartok’s “Bluebeard” , 18 Isotropic Fragments γύρω από την “Herma” του Ξενάκη, In Memoriam 7-18 γύρω από τα “les yeux clos” του Toru Takemitsu )

Περιοδεύει συχνά στην Ελλάδα και το εξωτερικό διδάσκοντας (Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, Tallinn AMD, Οξφόρδη) δίνοντας ρεσιτάλ ΄(Αγία Πετρούπολη , Μόσχα, Βουκουρέστι, Τίρανα, Πράγα, Ρώμη, Σμύρνη) και συμπράττει με σημαντικούς μουσικούς και ορχήστρες όπως η Συμφωνική Ορχήστρα του Κιέβου, η Ορχήστρα Δωματίου της Αγίας Πετρούπολης, η Φιλαρμονική Ορχήστρα της Τιμισοάρα κ. α.

Από το 2003 διοργανώνει το διεθνές μουσικό φεστιβάλ ΚΟΧΥΛΙΑ στην βόρεια Εύβοια.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ!

10Ιουν2019 «Συναυλίες στο Τρίτο» – Ρεσιτάλ πιάνου του Γιώργου Κωνσταντίνου – Ισοτροπικά Σπαράγματα